تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چیست؟

در این مقاله به تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری می پرداریم. ساختار، فناوری متفاوت و اجزای سازنده باعث ایجاد تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری شده است. این در حالی است که بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی کامل، تفاوت زیادی برای انتخاب هرکدام از آن‌ها در هنگام خرید قائل نمی‌شوند. اگر با دیدی آگاهانه‌تر به مقایسه تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری بپردازید، درک خواهید کرد که تفاوت‌های موجود در آن‌ها می‌تواند باعث سلب آسایش در خواب شود. درنتیجه باید مزایا و معایب هر یک را کامل بشناسید.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و همینطور خرید از فروشگاه با شماره ۰۹۱۲۷۱۳۴۲۷۳ تماس حاصل فرمایید.

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری:

برای درک تفاوت تشک طبی و تشک طبی فنری و دانستن ویژگی ها و ویژگی های این دو مدل به طور مختصر در مورد ماهیت این دو صحبت می کنیم. در بخش های قبلی تفاوت هایی بین این دو مدل وجود دارد که دانستن آن ها می تواند به ما در انتخاب مدلی که به بهترین وجه با نیازهایمان مطابقت دارد کمک کند. در زیر تفاوت های اصلی بین تشک طبی و تشک فنری طبی آورده شده است:

ساختار:

شاید بتوان گفت که ساختار داخلی از بارزترین تفاوت بین تشک طبی فنری و طبی بدون فنر است. تشک‌های طبی فنردار، از دو بخش فوم و فنر ساخته شده اند به همین دلیل ارتفاع بلندتری دارند. این در حالی است که تشک طبی بدون فنر از لایه ای ضخیم فوم و بدون فنر تشکیل شده، به همین دلیل ارتفاع آن کوتاه‌تر می‌باشد.

فروشگاه مک مت آسایش و کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای هرگونه سوال و مشاوره با ما تماس بگیرید.

درجه سفتی و نرمی:

یکی از عمده تفاوت بین این دو مدل می‌توان به درجه سفتی و نرمی اشاره کرد. همان طور که اشاره نمودیم، تشک طبی از دسته تشک‌های سفت و غیر انعطاف پذیر به حساب می‌آید. این در حالی است که تشک‌های معمولی فنری به لطف داشتن فنر حالتی نرم و روان دارند. تشک طبی فنری که مدلی جدید‌تر است از نظر میزان سفتی بین این دو مدل قرار دارد، یعنی نه خیلی سفت و نه خیلی نرم است. در واقع تشک طبی فنری از این لحاظ حالتی متعادل دارد.

قیمت:

بین این دو مدل از نظر هزینه و قیمت تفاوت‌های آشکاری وجود دارد. قیمت تشک بسته به فاکتورهایی همچون یک یا دو نفره بودن، نوع متریال به کار رفته، برند، کارخانه سازنده و … متفاوت می‌باشد. اما با وجود این که تشک طبی فنری، کیفیت خوبی دارد و از ماندگاری و طول عمر بالاتری برخوردار است، با قیمتی مناسب‌تر و اقتصادی‌تر نسبت به تشک طبی به بازار ارائه می‌گردد.

تنوع:

این دو از نظر طرح، ساختار و … در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. اما با این حال، تشک طبی فنری در مقایسه با نوع طبی بدون فنر از تنوع بالاتری برخوردار است. البته تصمیم برای انتخاب تشکی مناسب بستگی به عوامل متعددی از جمله وزن، سلامتی ستون فقرات، درجه انعطاف پذیری تشک و … دارد.

طول عمر:

ماندگاری و طول عمر از دیگر تفاوت بین تشک طبی و تشک طبی فنری است. هر چه کیفیت و مرغوبیت جنس به کار رفته در ساختار تشک بهتر باشد، یقینا از عمر و دوام بالاتری برخوردار خواهد بود. البته علاوه بر جنس، مراقبت‌های فردی نیز به طور مستقیم بر روی کیفیت عمر محصول تاثیر می‌گذارد. اما با این حال، تشک طبی فنری در مقایسه با تشک طبی دوام بالاتری دارد و بیشتر عمر می‌کند.

وزن:

وزن افراد از دیگر آیتم‌هایی است که با کمک آن می‌توان دو تشک طبی و تشک طبی فنری را باهم مقیاسه نمود. برای آن دسته از افرادی که وزن زیادی دارند، تشک طبی گزینه‌ای مناسب می‌باشد. افراد با وزن بالا، به علت سفت بودن تشک طبی در بخش بالایی قرار می‌گیرند. اما تشک‌هایی که در ساختار خود دارای فنر هستند، با قرار گیری افراد چاق بر روی آن، به داخل و وسط فرو می‌رود.

فروشگاه مک مت آسایش و کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای هرگونه سوال و مشاوره با ما تماس بگیرید.

وضعیت جسمانی افراد:

بین تشک طبی و تشک طبی فنری از نظر شرایط جسمانی افراد نیز تفاوت وجود دارد. برای آن دسته از افرادی که بنا به دلایلی با مشکلات اسکلتی، عضلانی، حرکتی و ستون فقرات دست و پنجه نرم می‌کنند، تشک طبی به علت سفت بودن و انعطاف پذیری پایین‌تر توصیه می‌گردد. اما تشک طبی فنری برای افرادی که مشکلات خاصی دارند موردی مناسب نمی‌باشد.

میزان لرزش:

میزان لرزش از جمله آیتم‌هایست که در هنگام خرید به خصوص تشک دو نفره، در نظر گرفته شود. تشک باید به گونه‌ای باشد که انتقال لرزش و جا به جایی در آن در پایین‌ترین حد ممکن قرار بگیرد. طوری که با کمترین جا به جایی تکان نخورد. اما در هنگام قیاس، بین این دو تشک نیز تفاوت دیده می‌شود. تشک طبی فنری ارتعاش پایین‌تری دارد و در مقایسه با تشک طبی کمتر تکان می‌خورد.

راحتی:

از دیگر عوامل موثر در انتخاب یک تشک مناسب این است که افراد با هر شرایط بدنی که دارند بر روی آن راحت باشند. در تشک طبی فنری به دلیل فنرهای استاندارد و استفاده از مموری فوم، بدن افراد خیلی سریع به خود حالت می‌گیرد. از این رو حداکثر راحتی و آسایش را برای افراد فراهم می‌آورد.

معرفی فروشگاه مک مت

امیدواریم با نکاتی که در این مقاله ذکر شد، به شما در انتخاب یک تشک خوب، کمک کرده باشیم. ما در فروشگاه تشک مک مت، علاوه بر تشک‌های متنوع در سایزها و موارد متنوع، بالش‌های فوق العاده و طبی برای شما داریم. شما می‌توانید با تماس با ما، از مشاوره رایگان برای خرید تشک و بالش‌ مموری فوم بهره مند شوید.

ما در فروشگاه مکت نمایندگی فروش تشک رویا فروش تشک آدنیس و فروش تشک آکسون را دارد.

مقالات بیشتر

تشک ضد حساسیت و آلرژی

تشک ضد حساسیت

تشک ضد حساسیت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که دچار آلرژی هستند. تشک مناسب یکی از مهم‌ترین بخش‌های

فـــــــروشــــــگــــــاه مــــــک مـــــــت

جستجو

کالای خواب، مک مت

کالای خواب آدنیس با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد.

راه های ارتباطی
نماد الکترونیکی ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به مک مت می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی طراحان
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
خانه
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من