تشک ضد تعریق، ۵ ویژگی منحصر به فرد آن

تشک ضد تعریق چیست

یکی از دغدغه‌های اصلی افراد گرمایی در هنگام خوابیدن، تعریق زیاد آنهاست. این دغدغه ممکن است خواب را از شما بگیرد و لذتی که در هنگام خوابیدن باید داشته باشید را برای شما به ارمغان نیاورد. از این مورد می‌توان با کمک تشک ضد تعریق جلوگیری و خوابی راحت را تجربه کرد.  تشک ضد تعریق، با سیستم تهویه مناسبی که دارد از عرق کردن شما در طول خواب جلوگیری می‌کند. اگر جزو کسانی می‌باشید که گرمایی هستید و موقع خواب دچار تعریق زیاد می‌شوید، ما به شما خرید تشک ضد تعریق را پیشنهاد می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از این تشک، با ما همراه شوید تا در ادامه به طور مفصل به خصوصیات و ویژگی‌های آن بپردازیم.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و همینطور خرید تشک ضد تعریق از فروشگاه مک مت با شماره ۰۹۱۲۷۱۳۴۲۷۳ تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه مک مت آسایش و کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای هرگونه سوال و مشاوره با ما تماس بگیرید.

تشک ضد تعریق چیست و از چه اهمیتی برخوردار است؟

طبیعتا داشتن خوابی آرام و باکیفیت جزو مواردی می‌باشد که هر انسانی به آن توجه می‌کند. خواب باکیفیت، باعث سلامتی و بهبود عملکرد روزانه و فعالیت‌های شما در طول روز می‌شود که لازم است که به آن اهمیت زیادی داده شود. از جمله مواردی که باعث جلوگیری از خواب راحت می‌شود، تعریق زیاد در زمان خواب است که برای افراد گرمایی این مورد بیشتر دیده می‌شود.

انتخاب یک تشکی که از تعریق شما در هنگام خواب جلوگیری کند، طبیعتا از اهمیت بالایی برخوردار است. تشک ضد تعریق درواقع نوعی از تشک است که با استفاده از فناوری و متریال‌های خاص باکیفیت، موجب بهتر شدن جریان هوا در سطح خود می‌شود که از تجمع گرمای بیش‌از حد جلوگیری می‌کند، در نتیجه باعث می‌شود تا زمان خواب از عرق کردن شما جلوگیری شود.

هزینه خرید تشک ضد تعریق

سوال مهمی که در این میان به ذهن می‌رسد، این است که هزینه خرید تشک ضد تعریق چقدر است؟ خب پاسخ این سوال به چند نکته مهم بستگی دارد. از آنجایی که با انواع تشک ضد تعریق آشنا شدیم، طبیعتا هرکدام از آنها بر اساس نوعشان هزینه‌های متفاوتی دارند، اما مسئله مهمی که وجود دارد این است که در فروشگاه تشک مک مت، می‌توانید تشک مورد نظر خود را با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت بازار انتخاب و تهیه کنید. تمامی تشک‌های ما دارای کیفیت ساخت بالا بوده و آرامش را در هنکام خواب برای شما به ارمغان می‌آورند. ما تمام وقت منتظر حضور گرم و آماده خدمت‌رسانی به همگی شما عزیزان هستیم.

هزینه تشک ضد تعریق بسیار مقرون به صرفه است

تشک ضد تعریق چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیش‌تر با تشک ضد تعریق و اهمیت آن به خوبی آشنا شدیم. حال نوبت آن است که به طور مفصل به ویژگی‌های آن نیز بپردازیم تا بهتر بتوان اهمیت آن را درک کرد. تشک‌های ضد تعریق به طور بسیار خاص و منحصر به فردی طراحی و تولید شده‌اند تا راه‌ چاره‌ای برای رفع تعریق زیاد شما عزیزان باشد. این تشک‌ها، به استفاده از متریال و فناوری‌های نوین و به خصوص، باعث می‌شود تا در گرما نیز خوابی راحت و دلنشین را تجربه کنید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم تشک ضد تعریق می‌پردازیم:

۱. متریال با کیفیت و تنفس‌پذیر:

یکی از ویژگی‌های بارز و کاربردی تشک ضد تعریق، متریالی است که در آن به کار رفته است. این متریال، بسیار با کیفیت و تنفس پذیر هستند که باعث جریان بهتر هوا در سطح خود و مانع از تجمع گرمای بیش‌از اندازه و رطوبت می‌شود. این متریال به کار رفته، شامل فوم‌های باکیفیت به همراه سلول‌های باز و الیاف نانو می‌باشد که به تهویه بهتر تشک در زمان خواب شما کمک مناسبی می‌کند.

۲. سیستم تهویه بسیار مناسب:

دومین ویژگی این تشک‌ها، تهویه بسیار مناسب و باکیفیت آنها است که تنفس‌پذیری تشک که جزو ویژگی اول این تشک‌ها می‌باشد کمک بزرگی می‌کند. درواقع ویژگی تنفس‌پذیری و تهویه مناسب، مکمل یکدیگر هستند که درکنار هم خوابی پر از آرامش را برای شما عزیزان فراهم می‌کند.

فروشگاه مک مت آسایش و کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای هرگونه سوال و مشاوره با ما تماس بگیرید.

۳. متریال خنک‌کننده به همراه جلوگیری از گرمای زیاد:

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز تشک ضد عرق، این است که اغلب آنها دارای لایه‌هایی می‌باشد که با استفاده از متریال خنک‌کننده ساخته شده‌اند. این متریال به کار رفته شامل موارد زیر است:

  • ژل‌های خنک‌کننده به خصوص
  • استفاده از پارچه‌های باکیفیت که از گرمای زیاد جلوگیری می‌کنند

با توجه به این متریال‌ها، می‌توان به جرعت گفت که این تشک‌ها، بهترین گزینه برای افراد گرمایی و مکان‌های گرم و مرطوب هستند. اگر شما هم به دنبال خوابی آسوده و پر از آرامش هستید و به فکر خرید تشک هستید، می‌توانید به فروشکاه مک مت سری بزنید! ما به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که می‌توانید بهترین تشک‌ها را در فروشگاه ما انتخاب و تهیه کنید.

۴. ضد حساسیت و ضد باکتری:

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های تشک ضد عرق، ضد حساسیت و ضد باکتری بودن آن است. با توجه به این ویژگی‌ می‌توان اطمینان حاصل نمود که علاوه بر فراهم کردن خوابی راحت برای شما، از بروز انواع حساسیت نیز جلوگیری می‌کند. متریال به کار رفته در تشک ضد عرق به منظور رفع انواع حساسیت و ضد باکتری بودن:

  • الیاف باکیفیت و مخصوص ضد باکتری
  • استفاده از متریال ضد حساسیت در تشک

۵. طراحی خاص و ارگونومیک:

از دیگر ویژگی‌های تشک ضد تعریق که باید به آن نیز اشاره کنیم، طراحی ارگونومیک و خاص آنها است که جزو برجسته‌ترین ویژگی‌های آنها می‌باشد. کاربرد این طراحی موارد زیر را شامل می‌شود:

  • پشتیبانی مناسب از تمامی نقاط بدن
  • توزیع وزن بدن به صورت متعادل بر تمام محیط تشک

این دو کاربرد، جزو مهم‌ترین کاربردهای تشک‌های باکیفیت هستند که می‌توانید در تمامی تشک‌های مک مت مشاهده کنید. به همین دلیل است که اهمیت خرید تشک از فروشگاه مک مت بسیار به چشم می‌خورد. تمامی تشک‌های ما، ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی را برای شما عزیزان دارند. با تهیه تشک ضد تعریق از ما، خوابی دلنشین را برای خود به ارمغان بیاورید!

5 خاصیت و ویژگی مهم تشک ضد تعریق

بهترین نوع تشک‌ ضد تعریق

خواب راحت و باکیفیت یکی از ارکان مهم حفظ سلامت و بهبود عملکرد و فعالیت روزانه هر شخصی است. تعریق زیاد، در هنگام خواب شبانه، می‌تواند این راحتی را برای شما مختل کند و منجر به بیداری‌های مکرر شود و آرامش هنگام خواب را از شما بگیرد. تشک‌ ضد تعریق، به طور خاص و منحصر به فردی برای مقابله با این مشکل طراحی و ساخته شده‌اند. در ادامه قصد داریم تا چند نمونه  از بهترین انواع تشک‌های ضد تعریق را معرفی کنیم که هرکدام با ویژگی‌های خاصی که دارند، می‌توانند به شما کمک کنند تا خوابی آرام و به دور از گرما و تعریق طاقت‌فرسا داشته باشید. در ادامه این مبحث با ما همراه شوید؛

۱. تشک‌های شبکه‌ای برای جلوگیری از تعریق شبانه:

یکی از انواع تشک‌های ضد تعریق که می‌توانید از فروشگاه مک مت خریداری کنید و آرامش خواب شبانه را برای خود فراهم کنید، تشک‌های شبکه‌ای هستند که با ساختار منحصر به فردی که دارند، باعث بهبود جریان هوا در تشک می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود تا از گرمای بیش‌از حد بدن شما جلوگیری کرده و درنهایت باعث رفع مشکل تعریق شما می‌شوند.

۲. تشک‌های لاتکس با ویژگی‌های به خصوص:

نوع دیگری از تشک ضد تعریق که باید به آن اشاره کنیم، تشک‌ لاتکس می‌باشند. این نوع از تشک، با استفاده از ساختار و متریال به کار رفته مخصوص و با کیفیت، باعث بهبود جریان هوا و رفع گرمای زیاد در هنگام خواب شما می‌شود. این تشک، از دو نوع لاتکس طبیعی و مصنوعی تولید می‌شوند که بسیار انعطاف‌پذیر، تنفس‌پذیر و نرم هستند. اگر جزو افرادی هستید که بیش‌از حد دچار تعریق شبانه می‌شوید، این بهترین گزینه برای شما عزیزان است که می‌توانید با مراجعه به بخش تشک لاتکس فروشگاه مک مت، یکی از آنها را برای خود انتخاب و تهیه کنید.

۳. تشک‌های فنری، مخصوص جلوگیری از تعریق:

این نوع تشک‌ها نیز جزو تشک‌هایی هستند که از تعریق شبانه شما در هنگام خواب جلوگیری می‌کند. تشک‌های فنری، یکی از محبوب‌ترین نوع تشک‌ها در بازار است که با استفاده از کویل‌های باکیفیت، به تقویت جریان هوا در خود کمک زیادی می‌کنند و در نهایت موجب جلوگیری از عرق کردن شما می‌شوند.

از تشک ضد تعریق 3 نوع مختلف وجود دارد

نکاتی مهم در هنگام خرید تشک ضد تعریق

انتخاب یک تشک ضد تعریف مناسب برای شما، از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور ما در خدمت شما هستیم تا با ارائه دادن نکاتی مهم، به انتخاب و خرید تشک ضد تعریق برای شما بهترین کمک را بکنیم  و امیدواریم که برای همه شما عزیزان مفید واقع شود. از شما دعوت می‌کنیم تا در ادامه با ما همراه شوید؛

  • متریال مورد استفاده در تشک
  • فوم‌های استفاده شده در تشک
  • استفاده از مواد و متریال خنک‌کننده در تشک (ژل‌ها و پارچه‌های دفع گرما)
  • نوع سیتسم تهویه تشک (روکش‌های تنفس‌پذیر و طراحی شبکه‌ای)
  • نوع ضخامت و تراکم متعادل تشک
  • میزان توزیع بدن بر روی تشک
  • ضد باکتری و ضد حساسیت بودن تشک ضد تعریق
  • ساختار مناسب و ارگونومیک
  • دوام و میزان عمر تشک
  • مقاومت دربرابر فرسودگی و وزن بدن
  • گارانتی و ضمانت‌نامه

نکاتی که نام برده شد، جزو مهم‌ترین نکات در هنگام خرید تشک ضد تعریق است که با توجه به آنها، می‌توانید بهترین تشک مورد نیاز خود را تهیه کنید. مک مت با ارائه انواع تشک‌ها بر اساس کاربرد و ویژگی‌های متنوع، نیاز شما را رفع کرده است! کافیست برای خرید تشک به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کرده و تشک مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه کنید. تمامی تشک‌های ضد تعریق باکیفیت را می‌توانید با بهترین قیمت به همراه گارانتی، از ما تهیه کنید. هدف ما رضایت مشتریان عزیز است و در راستای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.

معرفی فروشگاه مک مت

امیدواریم با نکاتی که در این مقاله ذکر شد، به شما در انتخاب یک تشک خوب، کمک کرده باشیم. ما در فروشگاه تشک مک مت، علاوه بر تشک‌های متنوع در سایزها و موارد متنوع، بالش‌های فوق العاده و طبی برای شما داریم. شما می‌توانید با تماس با ما، از مشاوره رایگان برای خرید تشک و بالش‌ مموری فوم بهره مند شوید.

ما در فروشگاه مکت نمایندگی فروش تشک رویا فروش تشک آدنیس و فروش تشک آکسون را داریم.

مقالات بیشتر

تشک ضد حساسیت و آلرژی

تشک ضد حساسیت

تشک ضد حساسیت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که دچار آلرژی هستند. تشک مناسب یکی از مهم‌ترین بخش‌های

فـــــــروشــــــگــــــاه مــــــک مـــــــت

جستجو

کالای خواب، مک مت

کالای خواب آدنیس با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد.

راه های ارتباطی
نماد الکترونیکی ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به مک مت می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی طراحان
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
خانه
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من