نکات مهم در هنگام خرید تشک

در این مقاله قصد داریم در مورد نکات مهم در هنگام خرید تشک صحبت کنیم و آن‌ها را بهتر بشناسیم. در هنگام خرید تشک بایستی بسیار دقت کنید، و عوامل مهمی در انتخاب تشک است. در ادامه به نکات مهمی که هنگام خرید تشک باید به آن توجه داشت، خواهیم پرداخت.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و همینطور خرید از فروشگاه با شماره ۰۹۱۲۷۱۳۴۲۷۳ تماس حاصل فرمایید.

خرید تشک یکی از دغدغه‌های اصلی مردم به حساب می‌آید. پیش از اینکه اقدام به خرید بهترین تشک موجود در بازار کنید، لازم است اطلاعاتی در رابطه با بهترین برند تولید کننده تشک داشته باشید و با آگاهی کامل نسبت به خرید این کالا اقدام نمایید. خرید کالای خواب مانند تشک از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که همه ی افراد تقریبا یک سوم از عمر خود را در خواب سپری می‌کنند. بنابراین برای اینکه خوابی راحت و شیرین را تجربه کنیم، می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم یکی از عواملی که خیلی در خوابیدن راحت تاثیر دارد تشک مناسب است. یک تشک خوب می‌تواند تاثیر به سزایی در گذراندن روز ما تاثیر بگذارد. ما در این مقاله نگاهی داریم به انواع و اقسام تشک‌ها و بازار تولیدات داخلی و خارجی آنها.

فروشگاه مک مت آسایش و کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای هرگونه سوال و مشاوره با ما تماس بگیرید.

قبل از خرید تشک تحقیق کنید

اولین گام هنگام خرید تشک، تحقیق کردن در مورد سابقه هر برند است سعی کنید یک برند معتبر را در نظر بگیرید و از مصرف کنندگان قبلی آن پرس و جو کنید. علاوه بر معیارهای شخصیتان از تجربه دیگران نیز استفاده کنید. در این صورت انتخاب بهتری خواهید داشت. گر مشکلات مفصلی و استخوانی مانند کمر درد، گردن درد، سیاتیک، دیسک و …. دارید قبل از خرید با پزشک خود مشورت کنید. پزشکان تخصصی در مورد تشک‌ها ندارند اما نسبت به بیماری شما می توانند نوع تشک که برای شما مناسب است را معرفی کنند.

برای انتخاب تشک مناسب، فقط قیمت را معیار قرار ندهید چرا که خرید تشک ارزان و بی‌کیفیت اولا باعث ناراحتی بدن و عدم آرامش خواب شما می‌شود در ثانی تشک‌های ارزان قیمت به علت استفاده از متریال بی کیفت، طول عمر کوتاهی دارد و بسیار زود فرسوده می‌شود. این امر توجیه اقتصادی ندارد زیرا شما مجبور به خرید مجدد تشک می‌شوید.

در هنگام خرید تشک باید دقت داشت یک تشک استاندارد باید پارچه‌ای با دوخت محکم و جنس خوب داشته باشد. دوخت‌ها و طرح‌های آن نباید آنقدر برجسته باشد که به کمر و بدن آسیب برسانند، بلکه انعطاف‌ پذیری بالایی باید داشته باشند تا هر وزنی را تحمل کنند و زود گود یا پاره نشوند. یک تشک استاندارد باید دارای فنر‌های قوی باشد. نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، نوع دوخت و شرایط آماده‌سازی و بسته‌بندی تشک نشانه مرغوبیت کالاست.

قبل از خرید خودتان تشک را تست کنید

نکته بسیار مهم که باید به آن توجه کنید خوابیدن روی تشک در هنگام خرید است. برای تست راحتی و نرمی تشک صرفا به دست زدن و نشستن اکتفا نکنید و از فروشنده بخواهید تا فضایی برای خوابیدن شما فراهم کند. سعی کنید حداقل ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی تشکی که انتخاب کرده‌اید دراز بکشید. این یک خرید بزرگ است پس اجازه ندهید که فروشنده شما را با تبلیغات خود قانع کند.

اگر حداقل ۱۰ دقیقه آن را امتحان نکنید نمی‌توانید از راحتی تشک مطمئن شوید. توجه داشته باشید زوج ها باید تشک را با هم تست کنند. سعی کنید اطلاعات بیشتری راجع به خصوصیات تشک کسب کنید. در هنگام آزمایش تشک به صدای غژغژ آن توجه کنید این صدا نشانه کیفیت پایین تشک می‌باشد.

مراقب فروشندگان سودجو باشید

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید تشک باید به آن توجه کنیم این است که مراقب افراد سودجو باشیم ممکن است خیلی از فروشندگان در معرفی محصولات خود اغراق کنند و یا محصول خود را ساخت کشوری خاص معرفی کنند. با یک حساب ساده می‌توانید بفهمید تشک محصول خارجی است یا فقط ادعا است. اگر قیمت تشک توجیه اقتصادی برای فروشنده نداشت، مطمئن باشید ادعای فروشنده در مورد خارجی بودن محصول دروغ است. پس راجع به محل تولید محصول مطمئن شوید. متاسفانه امروزه برند های زیادی هستند که خود را یک شرکت تولید کننده بزرگ معرفی می‌کنند و از نظر ظاهری بسیار موجه و ایده آل هستند اما در عمل محصولاتی بی‌کیفیت را در بازار عرضه می‌کنند و شگرد این شرکت‌ها تبلیغات زیاد است. با تبلیغات برند خود را یک برند درجه یک معرفی می‌کنند. این برند ها فریبنده هستند که تعداد زیادی مصرف کننده ناراضی دارند. بنابراین یادتان باشد فریب ظاهر فروشگاه و محصولات را نخورید.

بهترین زمان تعویض تشک

این یکی از اصلی ترین سوال ها در هنگام خرید تشک است، که باید به آن جوابی اساسی بدهیم. در واقع ما زمانی اقدام به خرید تشک خوشخواب می‌کنیم که تشک ما خراب شده است یا به بیماری های مختلفی دچار شده ایم. پس نباید اینطور باشد، تشک ما بعد از مدت معیینی که بستگی به نوع آن و نوع استفاده ما دارد، باید تعویض گردد.

نشانه هایی که به ما نشان می دهدکه وقت آن رسیده که تشک جدیدی را خریداری کنیم چیست؟

  • زمانی که تشک شما غژ غژ می کند.
  • تشک شما دچار پارگی و ساییدگی شده است.
  • فرو رفتگی و برآمدگی های ناخوشایندی در تشک تان به وجود آمده است.
  • زمانی که در خانواده اقوام و هتل ها خواب راحتی را سپری می کنید اما در تشک خود خواب راحتی ندارید.

فروشگاه مک مت آسایش و کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای هرگونه سوال و مشاوره با ما تماس بگیرید.

در آخر در هنگام خریدتشک به ضمانت و خدمات پس از فروش کالا دقت کنید

یکی از مهمترین مسائل در هنگام خرید تشک، خدمات پس از فروش و گارانتی آن می‌باشد. یک تشک خوب حداقل ۱۰ سال ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش دارد چون یک تشک بی‌کیفیت بین بازه‌ی زمانی ۲ الی ۳ سال فرسوده خواهد شد. در صورت گارانتی کوتاه مدت، دقیقا در زمان بروز مشکل، گارانتی شمابه پایان رسیده است.سعی کنید از فروشگاه‌ها و برند های معتبر خرید کنید تا بعد از خرید نیز فروشنده و شرکت گارانتی کننده باسخگوی شما باشند.

معرفی فروشگاه مک مت

امیدواریم با نکاتی که در این مقاله ذکر شد، به شما در انتخاب یک تشک خوب، کمک کرده باشیم. ما در فروشگاه تشک مک مت، علاوه بر تشک‌های متنوع در سایزها و موارد متنوع، بالش‌های فوق العاده و طبی برای شما داریم. شما می‌توانید با تماس با ما، از مشاوره رایگان برای خرید تشک و بالش‌ مموری فوم بهره مند شوید.

ما در فروشگاه مکت نمایندگی فروش تشک رویا فروش تشک آدنیس و فروش تشک آکسون را دارد.

مقالات بیشتر

تشک ضد حساسیت و آلرژی

تشک ضد حساسیت

تشک ضد حساسیت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که دچار آلرژی هستند. تشک مناسب یکی از مهم‌ترین بخش‌های

فـــــــروشــــــگــــــاه مــــــک مـــــــت

جستجو

کالای خواب، مک مت

کالای خواب آدنیس با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد.

راه های ارتباطی
نماد الکترونیکی ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به مک مت می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی طراحان
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
خانه
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من