ویژگی‌های تشک کودکان و معرفی انواع آنها

 ویژگی‌های تشک کودکان

خواب باکیفیت، برای رشد و سلامت جسمی کودکان بسیار مهم است. از جمله موارد مهمی که به خواب سالم کودکان کمک می‌کند، انتخاب یک تشک مناسب و مخصوص برای کودکان است. تشک کودک، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که باعث می‌شود تا کودک خوابی آرام داشته باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا به ویژگی‌های تشک کودکان بپردازیم. اگر شما هم به فکر خرید تشک برای کودک خود هستید، با فروشگاه مک مت همراه شوید تا با ویژگی‌های انواع آن بهتر آشنا شوید.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و همینطور خرید از فروشگاه با شماره ۰۹۱۲۷۱۳۴۲۷۳ تماس حاصل فرمایید.

معرفی انواع تشک کودکان و ویژگی‌ آنها

انتخاب تشک مناسب برای کودکان بسیار مهم و از اهمیت بالایی برخوردار است. تشک‌های کودک، انواع مختلفی دارند که در ادامه به بررسی آنها و همچنین ویژگی هرکدام از تشک‌ کودکان می‌پردازیم:

انواع  ویژگی‌های تشک کودکان

ویژگی تشک فوم یا ابری برای کودکان

  • مراقبت از بدن: یکی از گزینه‌های محبوب که می‌توانید برای کودک خود انتخاب کنید، تشک‌های فوم یا ابری هستند که بیشتر برای نوزادان بسیار مناسب است. تشک‌های فوم به خوبی تمام بدن کودک را در برمی‌گیرد و باعث می‌شود تا کودک بتواند به راحتی روی آن بخوابد. همچنین باعث می‌شود تا فشار کمتری به بدن کودک بیاید و در نهایت خوابی آسوده را امتحان کند.
  • عایق حرارتی مناسب: از جمله ویژگی‌های دیگری که تشک‌های فوم دارند، عایق حرارتی خاص آنها است، به این شکل که از دمای بدن کودک به خوبی حافظت می‌کند و محیط خواب او را گرم نگه می‌دارد.
  • ضد آلرژی و حساسیت: بسیاری از تشک‌های فوم، با استفاده از متریال ضد حساسیت و آلرژی تولید شده‌اند که می‌توانند از بروز واکنش‌های آلرژیک در کودکان جلوگیری کنند. که بسیار ویژگی مهم و منحصر به فردی است.
  • کاهش انتقال حرکت موقع خواب: یکی از ویژگی‌های مهم فوم، این است که حرکات کودک را خوبی جذب می‌کند و از انتقال آنها به سطح تشک جلوگیری می‌کند. این ویژگی‌ باعث می‌شود کودکانی که در طول شب حرکت زیادی دارند، خواب آرام‌تری را تجربه کنند.

اگر به دنبال خرید تشک برای کودک خود هستید، می‌توانید تمامی مدل‌های آن را از فروشگاه مک مت بررسی و تهیه نمایید.

فروشگاه مک مت آسایش و کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای هرگونه سوال و مشاوره با ما تماس بگیرید.

ویژگی‌های تشک فنری کودکان

یکی دیگر از تشک‌هایی که می‌توانید برای کودک خود تهیه کنید، تشک‌های فنری هستند که به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص خود، می‌تواند گزینه مناسبی برای او باشد. در ادامه به ویژگی‌های تشک فنری برای کودکان می‌پردزایم:

  • تهویه مناسب: از جمله ویژگی‌های مهم تشک فنری، تهویه مناسب آن است که به دلیل ساختار و متریال استفاده شده در آن، فضای بیشتری دارد که به تهویه مناسب هوا کمک می‌کند. این ویژگی‌ می‌تواند از تعریق زیاد کودک جلوگیری کند و خوابی پر از آرامش را برای او به ارمغان بیاورد.
  • مراقبت مناسب از بدن کودک: فنرهای داخلی تشک، باعث می‌شود وزن کودک به خوبی در تشک توزیع شود که از ستون فقرات و مفاصل کودک محافظت می‌کند. این ویژگی نیز باعث می‌شود تا کودک دچار بدن درد نشود.
  • دوام و طول عمر بالا: تشک‌‌های فنری که در فروشگاه مک مت فروخته می‌شوند، از متریال و ساختار با کیفیتی تولید شده‌اند که باعث می‌شود طول عمر بالایی داشته باشند.
  • تنوع بالا: تشک‌های فنریف دارای تنوع بالایی از نظر نرمی و سختی هستند که می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از آنان را برای کودک خود تهیه کنید.

تشک های کودکان ویژگی خاصی دارند

ویژگی‌های تشک مموری فوم کودکان

از جمله تشک‌هایی که می‌توانید برای کودک خود تهیه کنید، تشک‌های مموری فوم هستند که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند. در ادامه به ویژگی‌های این نوع تشک می‌پردازیم:

شکل‌پذیری فوق‌العاده: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع تشک کودکان، شکل‌پذیری عالی آن است که با بدن کودک، به خوبی تطبیق داده می‌شوند و حمایت بسیار مناسبی از بدن کودک می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا وزن بدن کودک به طور مرتبی بر روی تشک توزیع شود تا فشار از روی بدن کودک برداشته شود.

کاهش انتقال حرکت: کاهش انتقال حرکت، باعث می‌شود تا جلوی فشار انتقال حرکت به بدن کودک گرفته شود و در نهایت کودک خوابی راحت را تجربه کند.

کاهش فشارهای نقطه‌ای به بدن: از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد تشک مموری فوم برای کودکان، این است که از فشارهای نقطه‌ای به بدن کودک جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود خواب راحتی را تجربه کند.

ضد بروز حساسیت: تشک‌های مموری فوم، با توجه به متریال ساختاری که دارند، باعث می‌شود تا کودک دچار حساسیت و آلرژی نشود.  

کدام نکات و ویژگی‌های تشک کودکان مهم‌تر است؟

پیش‌تر با تشک‌هایی که می‌توانید برای کودک خود انتخاب کنید به همراه ویژگی‌هایشان آشنا شدید. حال نوبت آن است که به سوال “کدام یک از ویژگی‌های تشک کودکان مهم‌تر است” پاسخ دهیم که در ادامه به طور جامع به آن اشاره می‌کنیم:

مراقبت از بدن کودک در هنگام استراحت:

یکی از ویژگی‌های مهمی که باید مدنظر داشت، مراقبت از بدن کودک در هنگام استراحت است. چرا این ویژگی مهم است؟ ستون فقرات کودکان در حال رشد است و نیاز به مراقبت دارد. تشکی که به خوبی بتوانید از ستون فقرات کودک شما مراقبت کند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید است.

متریال باکیفیت و ضدحساسیت:

این ویژگی نیز بسیار مهم است چرا که پوست کودکان بسیار حساس است و با کوچک‌ترین بی احتیاطی ممکن است دچار حساسیت‌های پوستی شود. تشکی که از متریال باکیفیت و ضدحساسیت تولید شده باشد، از بروز واکنش‌های آلرژیکی در پوست کودک جلوگیری می‌کند.

تهویه مناسب:

 تهویه مناسب به جلوگیری از تعریق بدن کودک کمک زیادی می‌کند و تا درصد بالایی باعث می‌شود تا کودک دچار تعریق نشود. تشک‌هایی که دارای سیستم تهیه مناسب هستند، باعث می‌شوند تا هوا به خوبی در تشک جریان داشته باشد و می‌توانند گزینه مناسبی برای استفاده کودک شما باشد.

فروشگاه مک مت آسایش و کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای هرگونه سوال و مشاوره با ما تماس بگیرید.

سایز مناسب جزو ویژگی‌های تشک کودکان است؟

یکی از نکاتی که باید در انتخاب تشک کودکان رعایت شود، سایز مناسب تشک است. ابعاد تشک مناسب برای نوزادان ۷۰ در ۱۷۰، برای کودکان و نوجوانان سایز ۸۰ در ۱۸۰ می‌باشد. با توجه به این موضوع که کودکان رشد سریعی دارند، این مورد نیز به فکر هر خانواده‌ای میافتد که تشکی بزرگتر برای کودک خریداری کنند تا سال‌های بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. گرچه یک فکر اقتصادی می‌باشدف اما باید به راحتی کودک نیز توجه داشت که آیا با توجه به سنی که دارد، کدام تشک برای او راحت‌تر است؟

علائم فرسودگی تشک کودکان در چیست؟

برخی از علائم هستند که نشان می‌دهند تشک کودک شما دچار فرسودگی شده است و نیاز به تهیه تشک طبی جدید برای کودک خود باشید. این علائم شامل مواردی می‌باشند از جمله:

  • ناآرام بودن کودک در هنگام خواب و استراحت
  • سفتی تشک و تغییر در جنس آن
  • بدن درد کودک و کلافگی او
  • حرکت زیاد در هنگام خواب
  • تعریق زیاد کودک

هرکدام از این مواردف ممکن است نشان‌دهنده ضرورت بر خرید تشک جدید برای کودک شما باشد. سعی کنید تشک کودک خود را مورد بررسی قرار دهید تا باعث نشود کودک شما دچار کوفتگی و بدن درد شود.

معرفی فروشگاه مک مت

امیدواریم با نکاتی که در این مقاله ذکر شد، به شما در انتخاب یک تشک خوب، کمک کرده باشیم. ما در فروشگاه تشک مک مت، علاوه بر تشک‌های متنوع در سایزها و موارد متنوع، بالش‌های فوق العاده و طبی برای شما داریم. شما می‌توانید با تماس با ما، از مشاوره رایگان برای خرید تشک و بالش‌ مموری فوم بهره مند شوید.

ما در فروشگاه مکت نمایندگی فروش تشک رویا فروش تشک آدنیس و فروش تشک آکسون را دارد.

مقالات بیشتر

تشک ضد حساسیت و آلرژی

تشک ضد حساسیت

تشک ضد حساسیت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که دچار آلرژی هستند. تشک مناسب یکی از مهم‌ترین بخش‌های

فـــــــروشــــــگــــــاه مــــــک مـــــــت

جستجو

کالای خواب، مک مت

کالای خواب آدنیس با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد.

راه های ارتباطی
نماد الکترونیکی ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به مک مت می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی طراحان
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
خانه
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من